c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

Kettlebell

Trening dla miłośników „kulek” – trenuj dla przyjemności, buduj sprawność i siłę; lub przygotuj się pod okiem trenera do testu TOP TEAM i zdobądź 5 gwiazdek.

Trening Kettlebell Bazuje na ćwiczeniach wielostawowych w oparciu o główne wzorce ruchowe takie jak: wyciskanie, przyciąganie, zawias (zgięcie w biodrach), przysiad, przenoszenie ciężaru, rotacja, kontr-rotacja. Ćwiczenia dzielimy na ruchy:

  • grind – wykonywane są powoli. Zaliczamy do nich pressy, przysiady, martwe ciągi itp.
  • ruchy balistyczne, takie jak swing czy snatch.

Zalety  treningu kettlebell to:

  • Częsta praca w pozycji zawiasu biodrowego (hip hinge) prowadzi do wzmocnienia tylnej taśmy funkcjonalnej.
  • Konsekwencją pracy z odważnikami jest nauka oddechu przeponowego, jak i wzmocnienie mięśni core.
  • Praca w oparciu o systemy energetyczne np. ćwiczenia wykonywane w systemie kompleksów kettlowych, świetnie budują naszą wytrzymałość siłową, kondycję jak i spalają tkankę tłuszczową.
  • Za pomocą ćwiczeń balistycznych możemy pracować nad poprawą siły eksplozywnej.
  • Ćwiczenia takie jak arm bar, windmill, cossack squat itp. Świetnie nadają sie do budowania gibkości naszego ciała.