c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

Proces treningu personalnego

Jak wygląda proces rozpoczęcia treningu personalnego?
Wyjaśniamy 🙂
Krok 1

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Zadzwoń do studia i umów się na 15 minutową rozmowę przez telefon, lub na miejscu w studio przy kawie. Opowiesz co cię interesuje, dlaczego chcesz zacząć treningi, jaki jest ich cel. Ustalimy rodzaj i częstotliwość treningu odpowiedni dla ciebie. Ustalimy, czy warto będzie również zacząć współpracę z fizjoterapeutą lub dietetykiem. Na podstawie rozmowy dobierzemy odpowiedniego dla ciebie trenera.

Krok 2

Cykl wprowadzający

Cykl przeważnie trwa 3-4 tygodnie. Trening ma niską intensywność, uczysz się na nim techniki wykonywanych ćwiczeń. Przeważają ćwiczenia poprawiające postawę ciała – wzmacniające pośladki, brzuch, plecy dolną i górną część. Trenujesz z ciężarem własnego ciała, z gumami. Przeważa praca powolna, izometryczna.

Krok 3

Cykl ogólnorozwojowy

Cykl ogólnorozwojoy trwa około 12 tygodni. Budujesz w nim ogólną sprawność. Doskonalisz technikę ruchu. Budujesz siłę całego ciała podstawowymi ćwiczeniami z ciężarem własnego ciała i z niewielkim oporem zewnętrznym – z kettlami, hantlami, sztangą. Pracujesz nad wytrzymałością, trenując na ergometrze wioślarskim, rowerze, bieżni, ski ergu. Poznajesz nowe ćwiczenia.

Krok 4

Trening kierunkowy

Tym etapem wchodzisz w konkretny, ukierunkowany cykl treningowy, który zmienia się co 4-6 tygodni. Wspólnie z trenerem ustalicie w którą stronę zmierzacie 🙂 Trening może być ukierunkowany na budowanie siły, wytrzymałości , czy motoryki. Może zawierać głównie elementy trójboju siłowego, ale też treningu funkcjonalnego, motorycznego, rehabilitacyjnego, kettlebell czy gimnastycznego. Gwarantuję, treningi są bardzo urozmaicone, ciekawe, nowoczesne. Poczujesz się sprawny 🙂